38+ 4 de 12 saatlik araba yolculuğu yaptım hiç bir sıkıntı yaşamadım ama doktor onayı almadan kesinlikle yolculuğa çıkmayın çünkü kişiden kişiye değişebilir benim herhangi bir riskim sancım açılmam yoktu doktorum çıkabilirsin 2 saatte bir yürüyüş yapmamı önerdi çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım