anne-li1 Kızlar merhaba hamileliğin başından beri rüyalarımda çok iştahlı yemek yiyorum .ama bu aserme mi yoksa rüya olarak mı değerlendirmeliyiz? Çünkü uyandığımda o yemeği yemek istemiyorum sadece rüyalarda görüyorum
Seda_nrr anne-li1 aşerme olsa uyanıncada canınız ister hatta aklınızdan çıkmaz aşerme çok şiddetli gelen bi duygu yoğunluğu gibi tarif edilir :)