Gzmm14 Güzel anneler bizde odamızı yerleştirmeye başladık. Gerçekten hiç çıkasım gelmiyor oradan ☺️ Nasıl olmuş fikirlerinize ihtiyacım var 🌼 https://go.4vio.com/4f12h6u
Aysobaciniz Gzmm14 sağlıklaa kullansın inşallah çok güzel olmuş,😍❣️ bizimde eşyalarımız geldi fakat dekor falan vs hiç yapamadım ne zman yapacağım bilmiyorum 34. Haftamdayım 😒
busegrr Gzmm14 yaa bizde dün bu takımda karar kıldık ama dolabın 4 kapılısına, çokk güzelll güle oynaya büyüsün bebiş🥰 video olarak açamadım, görsel atarmısınız bana da fikir olur🙊
Gzmm14 Aysobaciniz Bende çok ağırlaşmadan yapmak istedim aslında. 31 haftalık hamileyim. Kıyafetlerde ufak tefek eksikliklerim var onlarda tamamlansa hemen yıkayıp ütülemek istiyorum ki ne olur ne olma hazırlıklı olsun ☺️
Aysobaciniz Gzmm14 evet kesinlikle şimdi yerimden kalkmak istemiyorum sanki üzerimde tonla ağırlık var sonlara bırakmamak lazımmış
DerinMavii Kızlar ben oda yapmıyorum sadece besik ve dolap aldim yatak odası geniş diye böyle görünce üzülüyorum shhshd
Gzmm14 DerinMavii Üzülmeyin üzülmeyin bizimde odamız boştu ondan dokayı yaptık. Sağlıklıca gelsin miniklerimiz 🌼
Gzmm14 busegrr Ya çok sevindim. Güzel günlerde kullanın inşallah sağlıcakla. Tabi ki atıyorum hemen. 🌼 https://www.hizliresim.com/i067k6n https://www.hizliresim.com/ibiq89d https://www.hizliresim.com/mpmbrqe
Gzmm14 kcnr Almila Mobilyadan aldık. İnternet siteleri mevcut oradan bakabilirsiniz ürünlere. Monte serisi olarak geçiyor 🌼
DerinMavii Gzmm14 bizim oda yok işte olsa belki bende yapabilirdim zaten 3 4 yaşında düşünüyorum artık Allah nasip ederse :)
Gzmm14 Colaklardankubra 3 kapılı dolap, şifonyer, büyüyen beşik , alt yedek yatak yeri ve yatağı içinde 6800 ödedik biz. Peşin fiyatına da 6 taksite böldüler.