TahaVera1921 Merhabalar benim 50gunum var ve son bir aydır durmadan buz yiyorum binsorun olmaz yazıyor heryerde Dr da sana bisy olmasa bebeğe zararı yok dedi durduramiyorum kendimi acaba benim gibi olan varmi
minnakanneeee TahaVera1921 Buz değilde kavun çok tüketiyorum böyle ekşi ekşi dün annem bana gelince 4 tane almış tarladan satıyorlarmş babamda gelince anneme dedi ki çok aldık sanki bitirmez çöpe atar yazıktır dedi ( ki o beni hala eski yemek yemeyen kızı sanıyor) eşimde hemen atıldı baba dedi o kavunlar onun iki gününe yetmez 😅😅😅
minnakanneeee TahaVera1921 buz için de bir sorun olmaz kış ayı olsaydı bebeğiniz karnınızda soğuk alırdı allh korusun zatürre bile olma ihtimali oluyor kış ayında soğuk icilince bana yazın birşey olmuyor
Ebru_ylmz TahaVera1921 benim de son 67 gün ben de deli gibi buz yiyorum engel olamıyorum kendime 😃 havalar sıcak zaten bir şey olmaz diye düşünüyorum doktora da sormadım açıkçası inşallah zararı yoktur
Lyra TahaVera1921 benimde akşam canım istedi dört parça buz yedim sabahta esinti çarptı galiba boğazların gıcık yapmaya başladı galiba hasta Olcan korkuyorum 🙏
minnakanneeee Ebru_ylmz yok zararı ama kış ayında olsaydık ve havalar çok soğuk geçiyor olsaydı bu hem sizin için hemde bebeğiniz için pek sağlıklı olmazdı
ZeynepUstaaa TahaVera1921 bende deli gibi buz ve günde3-4 tane buzlu dondurma yiyorum ve bu sabah öksürmeye başladım 😭
esma___06isik TahaVera1921 bende evin içinde buzlu seyker olur ya hastanede ve eczanede ilaçların yanına koyulan şey adını bilmiyorum onlarla geziyorun buzu yemiyorum ama ekimie yüzüne vücuduma suruyorum ama buzlu su içiyorum çok sıcak yapılacak bir şey de yok yani napalım