metehaninannesiii sık sık çamaşırını değiştir, ütülemeden giyme, yüksek ayarda yıka, hatta gece yatarken çamaşırını çıkar sıkmasın hava alsın, kuru tutmaya çalış lavabodan çıktığında, suyuna limon damlat eğer tansiyon problemin yksa bi kaç dilim limonda atabilirsin 1 litre suya aklıma gelenler bunlar canım hamileyken bende geçirmiştim annem bazen der kendi doktorun kendin olacan diye çnkü bende fitili kullanamamıştm sadece akıntı vardı bende de yanma vs yoktu bunları yapmıştım sürekli ha bi de ayağını sıcak tut yaz ama sen çorap giy yine de