Merhaba kızlar 33.haftamı dolduruyorum ve hergün karnımın içinde ağrıyla uyanıyorum midemin etrafı yanlarım kasıklarıma doğru ve bel ağrısından asla bahsetmiyorum bile 🙄 Gece zaten WC kalkmaktan uykularım harap oluyor , ilk uyandığım anda ayağa kalkınca ayak tabanlarım acıyo yürümekte güçlük çekiyorum. Annem anne olunca anlarsın derdi hep , sanırım gerçekten haklı asla kolay bir Durum değil 🤷🏻♀️ Allah sağlıklı bir şekilde bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙆🏻♀️