Babykrks 7 haftalık hamileyim. Doktora gittim. Bizde 6 hafta 4 günlük görünüyor dedi. Kese var embriyo var ama kalp atışı yok olması lazımdı neden yok ki dedi. Vajinal muaneyle baktı kalp atışına oradan duyulabilir diye oradan da duymayınca çok olumsuz konuştu tekrar çocuğun oluruna getirdi. 5 gün sonra kontrole gel dedi. Okuduğum kadarıyla 8.haftaya kadar kalp atışı olmayabiliyormuş bazen, ne yapmalıyım ne düşünmeliyim??
230820k Babykrks Umudunu kesme canım herşey allahtan, Kalp atışı 8.haftaya kadar normal diye biliyorum ama doktor neden bu kadar umutsuz konuştu ki sen takma kafana belki geç döllenmiştir
gokcekocyigit07 Allah sağlıkla tamamına erdirsin, bazen geç döllenme olabiliyor, kese ve bebek görüldükten 2 hafta sonrasına kadar kalp atışı anca görünüyor çoğu zaman, stres yapma bekle bakalım, gidince Allah’ın izniyle güzel haberlerle dönün 🤲😉