Ah canim rabbim yardimcin olsun malesef bazi kisilerde ne yaparsan yap bulantiya hicbirssy care olmuyor.Benim bulantilarim 6 da basladi en siddetli hali 9 .haftadan sonra oldu tabiki gunde 4 yada 5 kere kusuyordum artik kan geliyordu kustugum zMN .14. Haftada azalmaya baslado .Simdi 17 bitmek uzere cok sukur kusmuyorum artik.Sabret canim biliyorim cok zor ama.Prillam denedin mi o biraz hafifletiyor.Tuzlu kraker bende işe yaramiyordi malsf.