Merhabalar….hamileliğimin 37+3 haftasındayım doktorum mantar enfeksiyonu için enzofen 600 mg fitil verdi gece uyguladım baya da ileriye ittiğini düşünüyorum ama sabah kalktığımda fitil hiç erimemiş olsa gerek olduğu gibi vajinanın üç kısmına geldi…. 😔 bu başaramamış olmam anlamına mı geliyor. ? Birde gynomax krem verdi onu da vajina etrafına sürmem gerek değil mi ?