-Selma- Normal hamileliklerde 30.Haftalarda duydugum kabizlik sorunu istah artmasi vs ama bende tam tersi ishal ve istahsizlik nedeni ne olabilir acaba bebegim de iki hafta onden gidiyor bu arada aklima takildi 💜
gokcekocyigit07 Herkes farklı ya bende 31.haftadayım bende de iştahsızlık var doktoruma yazdım bir kaç gün önce zaman zaman olabilir endişe etme dedi ama tabi sen yine de kendi doktoruna da sor 👍
Dilekcnkn gokcekocyigit07 Bende 32 haftalığım iştahım bir azaldı gibi valla , birde gerçekten kabızım çok nadir çıkıyorum lavaboya demek iştahsızlık olabiliyormuş
Dilekcnkn gokcekocyigit07 Valla diğer çocuklarımda da ben son ay yatamıyordum onu biliyorum ama bunda 29 haftalıkken başladım 1 saatlik uyku ile şu an dışarda geziyorum 😂😂Bunda herşey erkenden başladı