Boncuk123 Kızlar 6 haftalık düşük yaptım doktorum herhangi bir test yaptırmadan aspirin kullanıcaksın dedi. Herhangi bir marka falan vermedi bende normal aspirin aldın ama kullanıp kullanmamak arasında çok kararsızım
Burcu_NFUE Boncuk123 belki pıhtıdan Dolayı düştü bi gen testi yaptır . Sadece aspirin değil iğneyede ihtiyacın var belki
annesinin_beybisi Boncuk123 ben de bir düşük yaptım test yaptirmadim ama aspirin kullanicam doktorları dinledim bir zararı yokmuş zaten aspirinin
Mom654 Boncuk123 genetik testler yapman gerekiyor ben hem coaspirin hemde oskopar iğne kullanıyorum kafasına göre kullan demesi yanlış devlet hastanesine git düşüklerim var genetik test yapmak istiyorum de bir tane düşüğüm var dersen yapma taraftarı olmuyorlar
Ezgiturker7 Boncuk123 ben iki kayıp gebelik yaşadım ikisinde de önlem için coraspirin kullandım. 3. Gebeliğimde trombofili testi yaptırdım ve pıhtılaşmam çıktı. Hap yeterli gelmediği için iğneye başladım hergün 6000lik oksapar kullanıyorum çok şükür şuan 28.haftamızdayız. İçim rahat etsin diyorsanız test yaptırmakta fayda var
SailorMoon_ Boncuk123 muhtemelen 100mg corasprin i kastetmiştir doktorunuz kan sulandırma amaçlı hastaneden telefon ile ulaşım sağlayın numarası yoksa
Sogancik Boncuk123 canım benim de Bir düşüğüm vardı. İkinci hamilelikte direk verdi .. başından beri kullanıyorum. Coraspin günde bir tane yatmadan önce.
Nehir-Poyraz Boncuk123 bana bişi yazmışsın bi postun altında ama girdiğimde yorumu bulamadım silindi sanırım. Galiba bu konuyla ilgiliydi
Boncuk123 Nehir-Poyraz evet ya aspirin ismimi sormuştum daha sonra cevaplarında coraspin yazmışsın onu görünce tekrar sormayım diye sildim
Boncuk123 Sogancik bana iki ay korun daha sonra bebek isteyince aspirin kullanıcaksın dedi ama isim falan vermemişti🙄