Aynur-13 sık sık değerleri kontrol ettirin. Ben hastane dışında bir de düzen laboratuvarlarında kan veriyordum takip sıkı olsun diye.
Doğum klasik sezaryen doğum gibiydi sanırım, spinal oldum. Çok kısa sürüyor zaten. Sonrasında biraz ağrı oldu ama bol bol yürümeye çalışıyorum. Bebeğim de sağlıkla yoğun bakımdan çıksa kendim hiç önemli değilim 😓