Selam anneler 32 haftalık hamileyim ve oğlum kimildadikca sağ kasığımda ve belimin sağ tarafında şiddetli bi şekilde bıçak saplanmasi gibi bı his oluşuyor yattığım yerden donemiyorum daha 1 hafta var kontrolüme oğlumun hareketleri de gayet iyi ama korkuyorum başına böle bişi gelennvar mi Normal mi bu durum