Ezgiyol biz de 38+5 olduk, cuma günü kontrolüm vardı tam 3 kiloydu her şeyi iyi demişti doktor çatı muayenesi yaptı kanaman olabilir ama yine de ilişki olsun akşam dedi, ilişkiden sonra regl ağrısı gibi hafif hafif sancılar başladı sonra şiddeti arttı 10 dk da birden sabaha 5 e kadar 5 dakikada bir olana kadar sancı çektim biraz daha bekliyim hastaneye gideyim diyordum ki uyuyakalmışım sancı falan da gitmiş 😒 şimdi keşke gitseydim belki suniyle falan desteklenirdi doğururdum diyorum 😂