Medusamnd Ağlamayın, üzmeyin ne kendinizi ne de bebeğinizi. Ağlasanız bile daha sonrasında çok daha güçlü olun. Benim 2. hamileliğim ve şuan 35 haftalığım. Son 1 ayıma kadar her şey yolunda gidiyordu.( Hamileliğim yönünde; bebeğimin hiçbir sıkıntısı yoktu ) Bayramın 2. günü kendi ailemle çok çok büyük bir tartışma yaşadım ve 15 gün kendimize gelemedik eşimle. Ağladım sinirimden stresimden günlerce…. Son 4 gündür hastanedeyim; bebeğimin kalp ritimlerinde problem varmış. Annede gelişem komplikasyonlar etkileyebiliyormuş. Bu durumu yaşadım ya güzel kardeşim, o yüzden yazıyorum amacım seni panikletmek ya da üzmek değil kesinlikle. Üzüldüğün anda kes kopar ilişkini ta ki herkesin aklı başına gelene kadar. Olan bebeklerimize oluyor yazık günah değil mi? Kimse istemez bunları yaşamak ama olan size ve bebeğinize oluyor çok yazık ki. Geride kalan herkes yaşamaya devam ediyor. O yüzden zor da olsa duymayıp bulaşmayacaksınız, muhattap olmayacaksınız kesinlikle 🌸🌸🌸