Son 3 gundur hafif sancılarım oluyor bugun gece şiddetlı bı sancıyla uyandım bebekte genelde hrp kendini topluyor 34 hafdayım kontrolumede daha var erken doğum belirirtıdı olabilir mi doktora gitmeli miyim böyle yasayıp erken doğum yapan var mı aranızda