Benımde bebegım asagdaydı tehlıkelı demıstı doktor agrımda coktu elhamdulillah sımdı 33 haftalık olduk ama az yürüdüm cok cıkmadım dısarıya evde iş yapmadım halın olsa bıle yapma sakın süpürme egılıp kalkma eger dıkkat edersen bebek yukarı doğru çıkıyor sonra daha problem kalmıyor inşallah dınleneceksın evde hep mecburen