Elifemirhan bir aydır dediğinizi yaşıyorum aşırı terlemiştim klima karşısında giyindim çıktım sonra buzlu dondurma yedim aynı gün ve 2 ağustpstan beri toparlayamadım bir iyileşip bir kötü oldum test ver dediler korkumdan yaptırmadım çünkü şuanki ağır grib vakalarındada hep covid pozitif gösteriyormuş testler.burun tıkanıklığım geçmedi aksine bu hafta zirveyi gördü desem yeridir birazdan kontrolüm var doğum öncesi test istiyorlarmış 38+3 olduk bugün çok korkuyorum pozitif çıkarsam diye aman sizde önlemlerinizi alın burun spreyi yapın bol bol ve sırtınızı vickle ovalatın her akşam bol c vitamini kullanın.geçirmezseniz sonradan çok sıkıntı oluyor :(