Birde iki gecedir sag böbregimde siddetli agrı var dün gece de uykudan uyandırdı simdi de yine basladı gecen haftalarda da bikac kez olmustu ama iki gündür üst üste var neden olabilir fikri olan var mı doktora sordum idrarda sıkıntı yoksa problem yok dedi ama bu agrı normal degil gibi:(