Doktorum başından ber normal olsun dıye cabaladı ama imkansız yapamıycaktım sezeryan oldum kendı ıstegım hatta zorla catı muayneleri benım sancılarım benı mahfettı dun gece 2 den beri aglıyorum acıdan dayanamadım en son sezeryan ıstıyorum yoksa baska hastaneye gıdıcem dedım oda aldı mecbur cok sukur bebem dogdu az agrılarım var ama o normal dogum agrılarının yanında hiç kalır bebegım erken dogdugu ıcın bıraz hava verecekler bukadar suan ayaga nasıl kakarım onu dusunuyorum dkişlerim agrıyor