Merhaba hanımlar 39+3 hamileyim . Dün gündüz başlayan sümüksü beyaz akıntım vardı bugün sabah kahverengi akıntı gelmeye başladı. Akşam üstü bel ağrılarım geldi . Şu an da 6 dk bir kasıklarıma ve belime ağrı giriyor doğum sancısı mıdır? Açıkçası daha ağır bi acı beklediğim için kalbim kanaat etmiyor 🙈