22 Ağustos gecesi sancım başladı ve lekelenmem oldu daha öncede sancılarım çıkıyordu nst de ama ben pek hissetmiyordum ikindiden sonra hastaneye geldik ve sancılarım devam ediyordum (34. Haftay kadar baş geliş olan bebeğim )35. Haftada makat gelişe döndü ve 2 cm açılmam başladı serum hap verdiler sancı kesilmeyince açılmamda artmaya başladığı için sezaryen a aldılar hemen çok korkuyordum bebeğim küçük diye ağlaya ağlaya girdim ameliyathaneye bir baktım küçük bir çıyaklama oğlum doğdu ve sadece bir kaç saniye gördüm bebeğimi hemn götürdüler 2 saat sonra getiririz dediler ama solunum sıkıntısı çıktı getirmediler 31. Haftamda 2 doz ciğer geliştirici vurulmuştum ama yeterli değildi demekki şuan sabah olmasını bekliyorum oğlumu getirirler inşallah çok korkuyorum bir şey olucak diye