Sinem35 bende yaşadım sabahtan yaşamıştım aynı 18 haftalıkken tüm vucudum ağır geliyodu eklemlerim ağrıyordu bi anda başım dönüyodu vs. eşime de söylemedim akşam geldi öpünce dedi ki ateşin var acile gittik iki tane serum takıldı anca toparlandım sende devam ederse acile git mutlaka🙏🏻geçmiş olsun...