anneysenn Allah bağışlasın evladınızı 🙏🏻 ben de Aralık’ta mecburi sezeryan olacağım belki daha çok var doğuma ama inanın o kadar çok korkutuluyorum ki. Yok efendim 40 gün yataktan kalkarsan şükret, sen çok mu kolay sanıyorsun resmen ameliyat olacaksın. Yok efendim ağrısı asla geçmiyor yürüyüş yapamazsın dikişlerin atar mahvolacaksin. Yani verilmesi gereken bütün negatifler verildi 😂 ama sizin hikayenizi okuyunca biraz rahatladım çok sağolun paylaştığıniz için 🌸🌸