Sulemmmihrimah İlk bebeğim kesinlikle emzik almadı kızlar neler denedim şimdi daha yeni hamileyim bari bu tutsa çok özeniyorum ne tür emzik alayım başına gelen ve alıpta düzelen var mı
MineLule Sulemmmihrimah Ben wee baby nin damaklı emziğini kullanmıştım ilk aylarda almamıştı kızım sonradan almıştı
mommasBoys Sulemmmihrimah benimde ilk bebeğim tutmadı çokta uğraşmadım açıkçası ama bu sefer inatla uğraşcam emzik büyük kolaylıkmış hep öyle söylüyor kullananlar gece özellikle
YuvarlanamayanPandaa Sulemmmihrimah benım ilk oğlım aldı ama çok bagımlı değildi sadwce uyurken kullanıyor arada emiyordu aksine çok severim emzik emen bebegi kızımada deneyeceğim inşallah
Sulemmmihrimah Dilekcnkn denedim cnm almadı gerçekten tutacağı bı emzik almak istiyorum çok para harcadım ilkine
Dilekcnkn Sulemmmihrimah Allah allah bazı çocuklar bakkal emziği tutuyor nuk, bebedor falan bunlarada bak bazılarıda biraz uğraşıyorsun öyle tutuyor
PelinK Sulemmmihrimah canım bips öneririm çok hafif tutması daha kolay oğlumda avent kullanmıştım tutamıyordu şuan kızıma bips kullanıyorum memnunum