hilalsahin35 Mart anneleri Bebisler ne durumda 🥰 11 haftalığız bana herkes kipirdiyor mu diyor ama ben hissetmiyorum galiba ilk gebeligim ondan yada çocuk benim gibi yan gelip yatmayi seviyor 😂😂😂 hareketlerini hisseden var mı
Durununannesi46 hilalsahin35 biz de 9+1 iz 😊 keyfi yerinde sanırım. Ultrasonda görmesem varlığını anlamıcam 😁😁 tabi şimdiden şişen göbeğimi saymazsak 🤣🤣
Be1911 hilalsahin35 merhaba 🤗biz de bugün 12 haftalık olduk ama şu an daha çok küçük hareketlerini hissetmek için erken diye biliyorum bende birşey hissetmiyorum henüz
teletabi hilalsahin35 hayırlı olsun ben ilk hamileliğimde 20.haftada hissetmiştim. Şuan 11 hafta çok erken hissetmeniz için. 16 dan sonra genelde hissedilmeye başlanıyor😊
-momymomy3 hilalsahin35 bizde tam 11 haftalık olduk. 3.hamileligim ilkinde 17.haftada ikincide 13.haftada hissetmiştim ilk hamilelikte bu kadar erken hissetmek imkansız 😊
gokcekocyigit07 Hayırlı olsun, Allah sağlıkla tamamına erdirsin, hafta olarak henüz çok küçük 20 den itibaren genelde hissedilmeye başlıyor, tebrik ederim 😇
hilalsahin35 gokcekocyigit07 Teşekkür ederim inşallah Allah nasip eder isteyen herkese 🤗🥰 ben de ilk gebeligim acaba ben farketmiyorum mu diye dusunuyordum
hilalsahin35 Be1911 valla benim bi halam var 8 haftalikken bebegininin kipirdadigini hissetmiş 🤣🤣🤣 bana soruyor bazen
gokcekocyigit07 hilalsahin35 hiç tedirgin olma, bilgi edinmek için dilersen youtu.be da Dr.Kağan Kocatepe’nin ve Barış Şahin’in çok faydalı videoları var tavsiye ediyorum 🤗
Lulikli Bugün ultrasona göre 11 haftalık oldum 🤩 bulantılarla hayatımıza tam gaz devam haftasonu ikili tarama ve bebişimizi görmeye gidiyoruz 🥳
hilalsahin35 Lulikli çok şükür benim bulantım olmuyor o konuda biraz rahatım 🤭 bizde bu hafta taramaya gireceğiz inşallah sağlıklıdır bebisler 🥰🥰🤗🤗
Lulikli hilalsahin35 inşallah tek temennim o gerçekten 🥺 zaman geçse de sağlıkla kavuşsak bebişlere 🥳
Bebek9 Aslında ben hissediyor gibiyim karnım böyle hareket ediyo kalp atiyo. Herkez nabız o dedi . Ha birde karnım büyüdü mü gaz şiş mi onuda bilmiyom. Ama karnım eskisi gibi degil