gokcekocyigit07 40 çıktıktan 2 ay sonrası hamile kalmışım, yoğun regl oluyorum diye doktora gittiğimde hamilesin dedi ve şu an 31.haftadayım 🤲
Bebegimicin1 gokcekocyigit07 oy maşalh ikiz gibi olucaklar rabim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
gokcekocyigit07 Bebegimicin1 teşekkür ederim ama diğer kızımda maalesef ölü doğum yaptım kucağımıza almak kısmet olmadı, kısmetse bu kızımızı bekliyoruz hasretle 🤲 hepimiz sağlıkla kavuşalım yavrularımıza
Bebegimicin1 gokcekocyigit07 başınız sağolsun rabbim sağlıcakal hayırlısıyla kocagına almayı nasip etsin inşallah