Eviinn Merhabalar güzel anneler bu hastanede doğum yapan varmı varsa doğum hikayelerini anlatırmısınız bende orda düşünüyorum ama nasıl bi yer ilgililermi odalar tek kişilikmi merak ediyorum daha önce doğum yapanlar bilgi verebilirmi
Amineninannesiii Kuzenim yaptı 6 ay önce odada sadece o vardı o kadar ilgililermiş ki özelden daha memnun kalmış ve 3 gün kaldı hastanede erken doğumdu diye