esmazehra cihangirinannesi0812 Ben ikinci dogumumu orada yaptim. Ebelerden hic memnun kalamadim:( Şimdi Çamlıca Erdem dusunuyorum orasi daha iyi diyorlar..
Aylinbarlass cihangirinannesi0812 ben gidiyorum dogumu orda düşünüyorum ama hala doktor seciminde karar veremedim tam icime sinen olmadı 🥺
cihangirinannesi0812 Elifhamzaefe merhabaaa :) bende 38deyim son zamanlar ve olumsuz bir sürü şey duyuyorum ama doktordan da memnunum kafam karışık duruyor sizin kimdi doktorunuz
cihangirinannesi0812 Alpaserdu ya bende yakınım olan 3 ayrı kişinin tavsiyesi ile başladım şimdiye kadar olumsuz hiç bir şey olmadı kafam çok karışıyor ama karışmak için geç gibi sanki 38. Haftamdayım doktordan da memnunum artık hayırlısı olsun :)
busra1997alpaslan2021 Aylinbarlass mrhblar özel hisar camlica kesinlikle tavsiye ederim umut hanım 5 kişi tarafından taniktan yönlendirildim aşırı pimpirikliyim dir erdem tavsiye etmem
cihangirinannesi0812 Elifhamzaefe onada çok iyi diyorlar karşılıklı doktorlarımız bugün kontrole gittim bende haftaya pazartesi doğum :)
cihangirinannesi0812 Elifhamzaefe ben 38deyim kendim özellikle sezeryan istiyorum doktor 2200 dedi ama danışmaya tekrar sorun dedi sanırım isteğe bağlı olunca 2900 oluyormuş
Elifhamzaefe cihangirinannesi0812 aynen banada 2900 fiyat verdiler epiduralli sezeryan istiyorum oda 450 lira ekleniyomuş
Elifhamzaefe Aylinbarlass her iki dogumdada oluyor canım ben sezeryan la epidural istiyorum. Normal dogumdada yapıyolarmış ama açılmanla alakalı tabi o an