eda123 hanimlar tüp bebekle 5+4 gunluk hamileyim. kasik agrilarim birden kesildi artk ağrım olmuyor bu normal mi ters giden bi durum mu var. persembe gunu ilk muayeneme gidicem.
Gizem-frht eda123 hayırlı olsn cnm bende tupbebekle hamıleyım 37+2olduk cok sukur.Başta öyle agrı oluyor geçmemesi anormal.içini rahat tut.Rabbım saglıkla kucagına almayı nasıp etsın ❤️
eda123 Gizem-frht amin insallah insallah Allah razi olsun dua edin nolur sizin duaniz kabul olur rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin inşallah 🙏🏻
Merrcimek eda123 Yok canım sen gönlünü ferah tut stres yapma bunlar çok önemli gerisi Allahın takdiri ☺️🙏🏻