hamisanne_63 Fatmagldkr_ ona gitmedim ama ncr de Nazan Özdemir var inanılmaz iyi bir doktor kesinlikle tavsiye ederim
hamisanne_63 Fatmagldkr_ doktor sitesinden bakabilirsiniz belki vardır yorumları ben Nazan hanımı siteden tanıdım bir tane kötü yorumu yoktu pişman olmadım umarım doğuma kadar da olmam🙏🏻
Mete1 Fatmagldkr_ 31 haftalık biz ilk aylarda sormuştuk normal 3000 sezeryan 2500 demişlerdi şu an ne durum bilmiyorum
Aysunnn93 Ben 1 ay önce Liv hospital’da eda deniz atkın’ a doğum yaptım çok çok memnun kaldım. Hem çok ilgili , kibar, Güler yüzlü bir kadın hem de çok bilgili sen sormadan sakin sakin anlatıyor