Alka edauyanik Açık mısın canım. Pentiden aldım çok çok güzel. İndirim vardı. 100 tl ye aldım alt üst. Bakmalısın mutlaka.
mavili123 edauyanik trendyolda siyah inciden aldım. Kumaşları çok güzel pamuklu yumuşacık ama xxl bedeni yoktu şuan 31 haftalığım önden düğmeli pijamaları tam oldu geceliği büyük oldu. Doğumum ekim ayına geliyor inşallah üşürsem diye de üzerine polar sabahlık gibi büyük bir kap aldım
Mucize_anne32 Ben trendyoldan aldim biri lohusa takimi sabhlikli falan 2 tane normal aldim siyah inciye bakk canim kargolarım geldi çok guzeldi kumaşlarda rahat
telaslianneee edauyanik merhaba ben suwenden 2 takım aldım, kısa kollu önü düğmeli. Kumaşları pamuklu ve çok güzel. Ben aldığımda indirimdeydi, hala indirim vardır belki bi bakın isterseniz :)
umutttttt edauyanik canım bi takım almışım çok çok güzel kumaşı da baya iyi ben 175′e aldım dolap uygulamasında aynısı var sıfır hiç giyilmemiş kadın 100 e veriyo