19oct Merhaba, iki bezi kullanıp memnun kalanlar yazabilir mi? ☺️ Baby&Me düşündüm ancak kullanıcısına denk gelmedim pek kararsız kaldım 🤷🏻♀️
mrsflowers 19oct bende sleppy alacaktım ama eşim zorla prima aldı 😂 ilkte deneyim bakayım sonrasında sleepy devam etcem primaya para mı yeter 🤣🤣
mrs_elisah 19oct baby me harika. 7 aydır kullanıyoruz pişik sızma VS de yapmadı. Fiyatı da çok iyi. Sürekli indirime giriyor. Sleepy veya prima alacak imkanım var ama kendim tercih etmiyorum. Gayet güzel 7 aydır bir sorun yaşamadık.