Merbube Ecemmmmmmmmm doktoruma bir hafta evvel sordum. Ve dolgulu olmayan çok sıkmayan ama gevşekte olmayan yarım atlet şeklinde ki sütyenlerden takmamı önerdi. Ve tişörtlerimi kirleten sürekli leke yapam sütüm elhamdulillah artık sadece küçücük damlalar şeklinde geliyor. 30 haftalık gebeyim ve 24. Haftadan beri akıyordu. Sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza aldığımız zaman bereketle yavrumuza yetecek kadar akar İnşaAllah 🤲🏻😌🥰
Deletedmom_5 6-7. Aylardan sonra normal sıkan sütyenler takma hatta mümkünse hiç takma ama yinede doktoruns hsber vermelisin bir sorun oldugunu sanmam cünkü çogu hamilede gelir
kubra122 Ben hamile kalmadan önce sütüm vardı protestonun hormonum yüksekti doktorum Bi sorun olmaz dedi şu anda 38 haftalık hamileyim ve hala sütüm var
Deletedmom_5 Gul-42 Canim korkma benimde oyleydi 9 ay 85 beden taktım zaten asıl süt dogduktan sonra geliyor bebek emdikçe
Deletedmom_5 Gul-42 ama sütün gelsede yara olucak zaten olmayan tanimiyorum herkesin olur lansinoh krem çok faydalı en kötü ihtimal 1 hafta acır dayanılmayacak bisey degilki
nslhhsn9221 Ben 37+5 oldum. Geçen hafta bı kaç damla geldi. Bugün de çok az bı damla vardı. Ama herkeste gelecek diye bı şey yok. Hatta ilk geldiğinde endişe ettim. Post açmıştım geledebilirmis. Doğumdan sonra bu da gelir
Deletedmom_5 Gul-42 eczaneden o pompalardan al doğurdugun gibi daha hastanede pompalamaya basla hem ucun cıkar hem sütün cabuk gelir