Ozlemp sanciniz basladiginda kaynamis suya koyuyorsunuz biraz demlendikten sonra bir.bardak.kadar iciyorsunuz zaten sanci baslayinca hemen gitmiyoruz hastaneye o aralikta icilebilir icildiginde gercekten cok faydasi oluyormus ben de sizin gibi biliyordum suya konulup aliniyor dogum sonu diye ama öyle degilmis yurtt dışında bi abla bu sekilde yapmis kendisi anlatmıştı ebeler çok şaşırmış ne yaptın da bu kadar açıldı diye