DenizSayer bende normal istiyorum inşallah yapabilirim 🤭 son 9 günümüz kaldı ama ne sancı ne ağrı ne açıklık hiçbir şey yok anlamadım gitti bence kızım çok çektirmeyecek annesine tek sancida tek ağrıda gelecek heralde yoksa normalde şimdiden ufaktan ufaktan sancı ağrı biseyler olması gerekiyordu😂😂bakalım ilk gebeliğim korkuyorum da vallahi umarım normal doğum olur ☺️