Kubra_baydar Normal istiyorum canım bebek pozisyonu almış dedi doktorum bi kaç gün öncede vajinal muayene oldum çatımın çok dar olduğunu normal doğumda açıklık olmazsa sıkıntı yaşayacağımı birde olası durumda kalırsa sezaryen yapacağını söyledi açıklıktan sancıdan pek bir şey söylemedi ama kendim değerlerime bakıyorum 40 çıkıyor ama heralde sancı sayılmıyor bendede tık yok sanırım ama fazlaca ağırlaştım ve ağrılarım çoğalıyor gibime geliyor her şeyin hayırlısı olsun inşallah canım sen ne istiyorsun bu arada