Yokys yarısı cabaysa yarısıda sans ısı normal dogumun
36 sonrası baslamak daha öantıklı veya doktor onerısıyle baslanması lazım bence
ılkındr cok hareketlı bı hamılelık gecırdım ozellıkle yaptgm bısey olmadı ama vok merdıven ınıp cıkıyodum yuruyus cok yapıyodum
ıkıncı dogum daha kolaydı daha harektsız gecırmeme ragmen tabı ıkınvı oldugundan mı bılemıyorum oyle dıyolar genelde💁🏻♀️
son bı ıkı hafta kala arada bır plates topuyla egzersız yaptım bes dk falan🤭dogumun oncekı gunude komple comelerek ev sıldım temızlk yaptm yuruyus yaptım o gece hafıften sancılarım basladı 💁🏻♀️😂