aysegul_01 ben varımmm 🙋🏻♀️ 27+6’yız prensesimle 🤰🏻 Doktorumuz 10.10 diye söyledi tabi normal olup bizi bekletir mi sezaryan olup erken mi olur onu bilemiyoruz 😋 Allahım herkese iyi doğumlar nasip etsin sağ salim bebişlerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻 Biz büyüyen beşik ve üç kapılı dolap aldık perşembe günü kurulacak Allah’ın izniyle anne yanı beşik ve bebek arabamız hazır 💞 kıyafetler ise anaannemizin dayımızın ve benim aldığım bir kaç parça kıyafet ayakkabı çorap zıbın var 😻 odası gelince listemi hazırlayıp alışverişe çıkacağım 💓 Sizlerde hazırlıklar ne kızlar 💫