Bez olarak molfix aldım, mama almayacağım, listeme biberon yazmıştım ama kendimi şartlamamak adına koymama kararı aldım, illa gerekirse her yer eczane, her yer market bulunur, ama psikoloji de önemli bence, süt kanallarımız hamd olsun var inanıyorum ki sütüm gelecek 💃