Bademcim Merhaba , bu hastanede doğum yapan var mı ? Bir de doktor ibrahim çelebide takipli olan varsa bilgi verirse çok sevinirim
Krtalzyn Bademcim ☝️ 13 temmuzda orda ibrahim çelebiyle sezeryan doğum yaptım oda gayet temizdi hemşireler yardımcı olan kişiler gayet anlayışlı güler yüzlüydü hastanede rahat ettim doktorumda gayet iyiydi her konuda ayrıntılı bilgi veriyodu sorduğum soruları tamemn aydınlatıyodu doğumda da güldük eğlendik rahattı yani
Eylul_2 Merhaba bende bu hastaneye gidiyorum doktorum Sertan Aksu . Kız kardeşim 5 ay önce doğum yaptı çok memnundu ❤️
Bademcim Eylul_2 benimki de sertan aksu ama ben memnun kalamadım ya sanki çok ilgisiz gibi o yüzden aynı hastanede başka bir doktora geçmeyi düşünüyorum. Bir de odaları nasıl acaba temiz midir bilginiz var mı
Eylul_2 Bademcim Aksine o kadar güler yüzlü ilgili ki ben çok memnunum ama tercih meselesi tabiki odaları temizdi hemşireler doğum sonrası vs gayet ilgiliydiler bir sıkıntı yaşamadık kardeşim de çok şükür 🌸
Bademcim Eylul_2 ilgisizliği şu yönde mesela 16. Haftamda başladım kendisine şu tarihte ayrıntılı olacak demedi şeker yüklemesi yapcaksın demedi ben bilgili olduğum için kendim hallettim hepsini bunun gibi bircok sey. Öncesinde bilgilendirme yok. Ama güler yüzlü evet
Eylul_2 Bademcim Bakalım benim şuan 10.haftam bana 2 hafta sonra gel ikili testin var dedi ilerisinde bende takipte olacağım tabiki herşeyi onların söylemesi gerekiyor
Bademcim Krtalzyn ibrahim beyi cok duydum ben arkadasım da onda olmuş baya memnundu temiz olması önemli tabi hastane dış görünüşüyle normal binaya benziyor çok karışık geldio yüzden tereddüt ettim biraz