Birgul Yusuf566 Aliasaf düşünüyodum erkek olsaydı kız oldu☺️ Ama Aliçınar ismini de beğeniyorum, karan, kayra,
Yusuf566 Anne55_ hayırlı olsun insalh ama Ömer ismini taşıyanlar gerçekten çok asabi oluyorlar kardeşim ve eşimden ve akrabalarimdan biliyorum inslh sizinki öyle olmaz
2melek_annesiii bizde bertuğ göktuğ alperen yiğit arasında çok gidip geliyoruz bana en yakını bertuğ bakalım doğuma kadar değişmezse
Anne55_ Yusuf566 evet biliyorum ya inşallah olmaz eşimin babası 3 yaşındayken vefat etmiş onun ismi o yüzden koydum yanınıda Asaf koydum ama bakalım hayırlısı inşallah 🙏🥰
Durununannesi46 Benimki erkek olursa Doruk olacak 🥳 ama Batuhan, ayaz, poyraz, kuzey, bulut… bunlar da çok hoş 💖💖