Sevgili ikiz anneleri 25+4 üm kabızlık ve hemoroid sorunu çekiyorum ayrıca kasık ağrım ve karı ağrım çoğaldı sizler bu durumu nasıl atlattınız? Genel cerrahiye gittim ilaçları düzenli içiyorum, duphalac içiyorum krem sürüyorum ama iki üç gündür bişey oldu anlamadım. Bu haftalarda başına gelen var mı? Acaba bebekler makata mı baskı yapıyor ?