Ben özele gidiyorum normal düşünüyorum benimde 3 günüm var doktoruma dedim testi nasıl denk getiricem diye burda yaparız dedi hastanede.anlamadığım en temizi 2 3 saatte cıkmıyormu sürüntü benim doğumum başlayınca sonuç çıkana kadarmı beklicez sanki bencede çok saçma