mrveknblt oğluma 2 yıldır sleepy kullanıyorum çok da memnunum, ne sızıntı ne de pişik yaptı. Bi ara çok mu kalın acaba diyip farklı bezler denedim ama hiç birinden aynı verimi alamadım. Bebekten bebeğe değişir bence, deneyerek bulun hangi bezin uygun olduğunu