Merhaba anneler 22+3 den selamlar; oğlum olacak. Az önce yoğunluk olarak sağ göğsümden bir sıvı geldi. Çok erken değil mi süt veya başka birşey için? Neden sıvı gelir ki? Yaklaşık 2 damla kadar ve şeffaf kokusuz. Sol göğsümde sadece ıslaklık olmuş. Bugün biraz beni üzen haberler aldım, bu tetikleyici bir durum mudur? Yani stres yüzünden süt gelir mi böyle? Çünkü gündüz de bebem çok hareketsizdi akşama biraz kendimi toparladım hareketlendi çokça💙 benimle aynı durumu yaşayan var mı biraz korktum açıkçası 😪