Glbnpk HaticeSena Yemeklere kimyon kayın ve bir çay bardağı sıcak suya bir çay kaşığı kimyon katıp için. Gaza çok iyi geliyor kimyon.
Renesme HaticeSena Valla 7. Aya girdim. Gaz olduğu zaman karnım resmen taşa dönüşüyor. Sancı yok ama rahmim inanılmaz kasılıyor malesef ☹️
HaticeSena Glbnpk sıkıntı olmaz demi işte oda ağır kokuyorya zaten bulantım aşırı fazla inşallah içebilirim
Glbnpk HaticeSena gaz ilaçlarının içerisinde de kimyon var. Siz doğalını tüketmiş olursunuz. Yine doktorunuza danışın tabii.
Mavisim93 Şuan bende gaz sancısından ölüyorum 😵 karnıma fena ağrı vuruyor çocuğa bişi olcak diye korkuyorum