Saadetokan 17 haftamdayım bu gun başlayan dakikada 2-3 defa vuran kasığımda bir sancı var bu haftalarda oluyormu normalmı yoksa düşünmem gereken hastanelik birşey mi kızlar
Hahahh12 Saadetokan cok dayanılmıyck gibiyse doktora gidin . Ama o haftalarda normal rahim büyüdüğü icin 😊
Dilekcnkn Saadetokan Dinlenince geçiyorsa eğer normaldir ama seni gerçekten aşırı derecede rahatsız ediyorsa yani hiç geçmiyorsa hastahaneye git veya doktoruna yaz canım
efsaneeozgee Saadetokan ayni donemde bende yasadim dr a gittiğim de ilk sorduğu kabiz misin oldu oyle bi durum varsa o da sanci yapabiliyormus
Hahahh12 Saadetokan o haftalar rahim büyüdüğü icin sık sık kasık agrısı oluyor 😊 devam eder ve şiddetlenirse doktora gidersiniz
Ilkayy Saadetokan canım hiç bekleme git idral ver kan ver en azından varsa erken tedavi olursun ben 1 hafta hastanede yattım enfeksiyondan ve erken doğuma yol açtı şimdi erken doğum riskim. Var senin haftamda küçük riske atma
Avbmert38 Saadetokan ben de 16 haftalik gebeyim hic gecmeyen bir kasik agrim var artik dayanamiyorum siz doktora gittiniz mi agriniz gecti mi acaba
Saadetokan Avbmert38 henuz gitmedim agrım devam etseydi gidicektim canım çok geçmiş olsun ama o haftalarda normal diyorlar