Kızlar merhaba, 35. Haftamdayım 1 aydır ara ara sol kaburga kemiğimde ağrı oluyor sanki incecik olmuş elime geliyor gibi hissediyorum. Son günlerde daha çok arttı bebeğin ayağı varsa olur diyorlar ama ağrıya çözüm bulamıyorum çok ağrıyor. Yaşayan ve çözüm bulan var mı?