iremgoksel Kızlar cuma günü çatı muayanesi yapıldı normal doğuma engel bir durumum olmadığını söyledi doktorum 37.haftamız bitiyor bugün bundan sonra her muayanede çatıya bakılıyor mu bileniniz var mı
Ceno iremgoksel hayır canım eğer muayene edebildiyse okey dediyse birdaha yapmaz anca doğumda işte sancın başladığında açılmana bakarlar
Tospikannesii iremgoksel çok acınız oldu mu acaba ben de 35. Haftadayım normal sesleye yatırıp mı bakıyorlar el ile mi bakılıyor basıl 😔
OzdmrrNurr Bebek9 alttan yapılan muayenedir canım 37 ve sonraki haftalarda yapılıyor açıklık kontrol ediliyor ona göre de doğum şeklin belirleniyor 😊
iremgoksel Tospikannesii beni de çok korkutmuşlardı bir gece öncesinde uyuyamamıştım hatta ama acı yok emin olabilirsiniz sadece kasmamanızı tavsiye ederim çatala oturtup bakıyor doktor jel gibi bir şey sürüp parmakla kontrol ediliyor ve inanın çok kısa süren bir işlem 5 sn falan ☺️
Bebek9 OzdmrrNurr tıpta utangaçlık olmaz ama. Inşallah o güne gelince kadın dogum doktoru olur benimle ilgilenen😁
iremgoksel oznuryakup44 en son yalancı sancılarım çıkmıştı ama güne kadar ne olur bilinmez tabii teşekkür ederim ☺️
OzdmrrNurr PurpleTail 38+6 yız ama daha çatı muayenesi olmadık ni fikrim yok canım 🤷♀️devlet kontrolünde olduğum için randevu bulamıyorum doğru düzgün
Nursena61 iremgoksel bana 37 de de yaptı . 38dede yaptı . Kanala girdiği için açıklık kontrol ediyor diye tahmin ediyorum